Všetko o nákupe

Ako nakupovať?

Registrácia a prihlásenie

Registrácia na oblecenie-hotspot.sk vám prináša mnoho výhod a je súčasťou komfortného nakupovania na internete. Po kliknutí na tlačidlo „Prihlásiť/Re­gistrácia“ sa vám zobrazí jednoduchý formulár, do ktorého zadáte vaše kontaktné údaje. Hneď ako registráciu potvrdíte, na vašu e-mailovú adresu bude odoslané potvrdenie registrácie vrátane vášho prihlasovacieho hesla. Až sa budete chcieť opäť prihlásiť, stačí kliknúť na tlačidlo „Prihlásiť/Re­gistrácia“ a vyplniť váš e-mail a heslo.

Po prihlásení sa vám sprístupní sekcia „Váš účet“. Tu si môžete nastaviť nové heslo, zmeniť adresu či kontaktné údaje. Takisto pohodlne získate prehľad o stave vašich objednávok.

Pokiaľ si nepamätáte, aké je vaše prihlasovacie heslo, jednoducho si ho nechajte zaslať znovu. Pri prihlasovaní sa kliknite na „Zabudli ste heslo“, vpíšte váš e-mail a potvrďte. Nové heslo vám za okamih automaticky zašleme na vašu e-mailovú adresu.

Dostupnosť produktov

Pre každý produkt v našom e-shope uvádzame dodaciu lehotu. Ak potrebujete zistiť, kedy bude zásielka doručená vami zvoleným spôsobom dopravy, prehľad nájdete pri každom produkte v tabuľke „Keď si teraz produkt objednám, kedy ho dostanem?“.

Skladom: Produkt budeme pri objednávke do 14. hodiny v ten istý deň expedovať a do dvoch až troch pracovných dní bude kuriérom doručený na vašu adresu.

Na ceste: Produkt je na ceste od dodávateľa do nášho centrálneho skladu v Písku (CZ). Termín naskladnenia uvádzame vždy v tabuľke dostupnosti, rovnako ako predpokladaný dátum doručenia alebo osobného odberu.

3 – 5 dní: Produkt je na sklade u niektorého z našich dodávateľov. Je teda nutné počítať s dodacou lehotou 3 – 5 pracovných dní. Tento čas potrebujeme na dopravenie produktu do nášho skladu a následné vyexpedovanie na vašu adresu.

Vypredané: Ak je tovar označený ako vypredaný, nie je možné ho vložiť do košíka a teda ani objednať. Tento status znamená, že tovar aktuálne nemáme na sklade a nie je k dispozícii ani u nášho dodávateľa. Pokiaľ si prajete dostupnosť produktu kontrolovať, ponúkame vám službu Strážny pes. Nájdete ju pod tabuľkou dostupností v detaile produktu. Hneď ako strážneho psa potvrdíte, bude vaša požiadavka zaregistrovaná a vo chvíli, keď sa dostupnosť tovaru zmení, budeme vás informovať e-mailom. Táto služba je bezplatná a nezáväzná.

Objednanie

Nákupný košík: Vybrané produkty najprv vložte do košíka. Množstvo tovaru môžete upraviť priamo v košíku prepísaním počtu kusov a následným potvrdením modrým tlačidlom. Akonáhle budete mať tovar v košíku, nezabudnite si vybrať darček. Po kliknutí na nápis „Vyberte si darček v hodnote až X EUR“ sa vám zobrazí ponuka darčekov pre vašu objednávku. Zvoľte si jeden, ktorý vás najviac oslovil, a vložte ho do košíka. Rovnakým spôsobom môžete zvoliť zo špeciálnej ponuky produktov za veľkoobchodné ceny – vyberte si akékoľvek produkty, ale každý maximálne raz.

Postup objednania: Akonáhle je váš košík kompletný, môžete pristúpiť k samotnému objednaniu. Pokiaľ ste sa ešte neprihlásili, budete na to vyzvaní po stlačení tlačidla „Objednať“. Ako stály zákazník sa prihlásite pod vašou e-mailovou adresou a heslom, ak ste nový zákazník, vyplňte, prosím, uvedený formulár. Ďalším krokom je voľba dopravy a platby – tu si zvoľte možnosť, ktorá vám najviac vyhovuje. Podrobné informácie k doprave a platbám nájdete v sekcii Doprava a platba. Ak máte k objednávke poznámku, zvoľte vloženie komentára pod tabuľkou pre výber platby.

Zľavový kupón: Kód zľavového kupónu do objednávky vložíte po zvolení možnosti „Mám zľavový kupón a chcem ho použiť“ pod tabuľkami dopravy a platby. Zľava bude odčítaná v nasledujúcom súhrne objednávky. V každej objednávke je možné uplatniť iba jeden zľavový kupón – zľavy teda nie je možné kumulovať. Toto sa netýka 2 – 5 % zľavy v rámci Šťastnej hodinky, ktorá je započítaná automaticky. V prípade problému s použitím zľavového kupónu nás, prosím, kontaktujte na infolinke +421 220 812 503.

Potvrdenie objednávky: V záverečnom kroku sa zobrazí prehľad celej objednávky, teda zoznam objednávaného tovaru, a to vrátane adries a zvolenej dopravy a platby. Ak si prajete zmeniť dodaciu adresu, urobíte to ľahko po kliknutí na tlačidlo „Zmeniť adresu“ v dodacej adrese. Systém sa vás potom pre istotu znovu opýta na spôsob dopravy a platby. Objednávka je uzatvorená až po potvrdení tohto súhrnu. Následne sa vám ukáže číslo objednávky a možnosť odhlásiť sa. Zároveň bude tiež na váš e-mail zaslané potvrdenie o vytvorení objednávky.

Sledovanie priebehu objednávky

Postup pri spracovaní vašej objednávky môžete sledovať po prihlásení v sekcii „Váš účet“. Pod tlačidlom „Náhľad“ v danej objednávke sa vám zobrazí prehľad objednávky a jej aktuálny stav, ktorý vypovedá o priebehu spracovania objednávky. O jednotlivých krokoch spracovania objednávky vás tiež vždy budeme informovať e-mailom. Akonáhle je vaša objednávka pripravená, starostlivo ju zabalíme a odovzdáme prepravnej službe, ktorá vám balíček doručí na vašu adresu alebo na zvolené odberné miesto. Ako prebieha doručenie sa podrobne dozviete v sekcii Doprava a platba.



Pri poskytovaní služieb nám pomáhajú súbory cookie. Nastavenie využívaní a dostupnosti cookies môžete upraviť v nastavení Vášho prehliadača.