Kontakt

Kontakty

Infolinka zákazníckeho servisu:

+421 220 812 503

Zákaznícka linka je vám k dispozícii v pracovných dňoch od 9. do 17. hodiny.

E-mail zákazníckeho servisu:

info@oblecenie-hotspot.sk

Prevádzkovateľ obchodu:

exclusive essential s.r.o.
Divadelní 1032/14
110 00 Praha 1
IČO: 28891180
DIČ: CZ28891180

Expedícia tovaru:

FVE Trading s.r.o.
Hnězdenská 767/2a
18100 Praha 8 – Troja
IČO: 29052262 DIČ: CZ29052262

Služby

Zákaznícky servis oblecenie-hotspot.sk je tu pre váš pohodlný nákup. Ochotne vám podáme všetky informácie o produktoch a ich dostupnosti. Poradíme vám s výberom správnej veľkosti, rovnako ako s voľbou platby či dopravy pre vašu zásielku. Objednávku ľahko zrealizujete telefonicky s asistentmi na našich infolinkách. Ak potrebujete zistiť, v akom stave je vaša objednávka, kedy vám bude balíček doručený alebo pripravený na vyzdvihnutie, neváhajte sa na nás obrátiť. Akékoľvek úpravy už vytvorených objednávok s vami pohodlne vybavíme telefonicky, či už ide o zmenu adresy, alebo doplnenie tovaru.



Reklamácie

Reklamácie sa vzťahujú na tovar s výrobnou vadou, ktorá sa prejaví v záručnej lehote 24 mesiacov, ak nie je záručná lehota vzhľadom na povahu daného tovaru skrátená – pri niektorých kozmetických produktoch je lehota spotreby do 12 mesiacov od otvorenia (niektoré pleťové či očné krémy a pod.). Záručná lehota začína plynúť okamihom prevzatia tovaru kupujúcim. Záruka sa nevzťahuje na tovar poškodený nevhodným zaobchádzaním alebo zlým skladovaním, rovnako ako na tovar opotrebovaný bežným používaním.

Ako postupovať pri reklamácii?

V prípade reklamácie, prosím, vždy najskôr telefonicky kontaktujte náš zákaznícky servis. Pri zaslania tovaru poštou je nutné reklamáciu doručiť na adresu David Fořt, Pod Mezí 326, 250 66 Zdiby – Brnky, Czech Republic a a to cenným alebo obchodným balíkom. Dovoľujeme si upozorniť, že zásielky odoslané na dobierku nepreberáme. Pri zasielaní tovaru na reklamáciu je vo vašom záujme zabezpečiť jeho prepravu k predávajúcemu tak, aby nedošlo k poškodeniu tovaru. Pokiaľ už nemáte k dispozícii daňový doklad (faktúru), ktorý s každou objednávkou zasielame, priložte sprievodný list s vašimi kontaktnými údajmi (meno, adresa, e-mail, telefón), prípadne s číslom objednávky.

Ako postupovať, keď ste dostali iný tovar, ako ste si objednali?

Napriek tomu, že robíme maximum pre to, aby k pochybeniam pri expedícii tovaru nedochádzalo, vo výnimočných prípadoch môže dôjsť k tomu, že dostanete iný tovar, ako ste si objednali a aký je uvedený vo faktúre. Ako v takom prípade postupovať? Najprv nás kontaktujte telefonicky alebo e-mailom, dohodneme sa na čo najjednoduchšom riešení pre vašu spokojnosť.

Potom tovar môžete zaslať na adresu David Fořt, Pod Mezí 326, 250 66 Zdiby – Brnky, Czech Republic, pripojiť faktúru a číslo vášho bankového účtu. Po prevzatí balíčka vám obratom na naše náklady zašleme správny tovar a vaše výdavky spojené so zaslaním balíčka vám poukážeme na účet.

Majte, prosím, na pamäti, že je nutné skontrolovať tovar ihneď po prevzatí, pred jeho rozbalením a použitím. V opačnom prípade bude priebeh výmeny značne skomplikovaný.

Ako postupovať, ak tovar bol doručený rozbitý?

Ak vám doručí prepravca zásielku, ktorá ponesie viditeľné známky manipulácie, bude rozbalená, rozlepená či mechanicky poškodená, zásielku v žiadnom prípade nepreberajte. Kontaktujte, prosím, náš zákaznícky servis, aby sme sa dohodli na ďalšom postupe.


Odstúpenie od zmluvy

Pri nákupe cez internet máte podľa zákona právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy do 14 dní od okamihu, keď tovar prevezmete, či už v na odbernom mieste, alebo od prepravnej služby. Pokiaľ si prajete od zmluvy odstúpiť a tovar vrátiť, kontaktujte, prosím, vopred náš zákaznícky servis. Tovar následne môžete vrátane faktúry zaslať na adresu David Fořt, Pod Mezí 326, 250 66 Zdiby – Brnky, Czech Republic. Cena tovaru vám potom bude zaslaná na účet.

V prípade odstúpenia od zmluvy je nutné odovzdať tovar nepoškodený, bez známok používania alebo opotrebenia, pokiaľ možno v pôvodnom obale a s kompletným príslušenstvom. Pri nedodržaní týchto podmienok sme oprávnení uplatniť kompenzáciu za zníženie hodnoty vráteného tovaru formou odpočtu z čiastky, ktorú vám vrátime.



Pri poskytovaní služieb nám pomáhajú súbory cookie. Nastavenie využívaní a dostupnosti cookies môžete upraviť v nastavení Vášho prehliadača.